неділю, 19 березня 2017 р.

Ліна Костенко - живий класик української літератури

Ліна Костенко сьогодні святкує 87-й день народження.

Ліна Костенко народилась 19 березня 1930 р. в містечку Ржищеві поблизу Києва. Пізніше разом із батьками переїхала до столиці. Вона - представник творчого покоління "шестидесятників", була однією з перших і найпримітніших у плеяді молодих українських поетів, що виступили на рубежі 50—60-х років.
Ліна Костенко - не тільки культовий поет, представниця української літератури, а й відомий дисидент і ключова фігура покоління українських шістдесятників, яка не боялася влади, але КПРС і КДБ серйозно побоювалися її. Багато людей, які знають особисто Костенко, описують її як майстра слова, завжди готову до опору владі, здатну протистояти органам правопорядку і навіть спецслужбам, коли потрібно було захистити когось із поетів та письменників України.
Вже з перших книг Ліна Костенко постала перед читачами ,як поет безкомпромісний, чесний і самобутній. Читачі і критика сприйняли її твори прихильно. Всі переконалися, що в українську поезію увійшла справжня майстриня слова.
На одній з прес-конференцій Ліна Костенко нагадала, що покликання письменника - писати, а останнім часом вона мріє писати вірші не з політичним забарвленням, а "малювати птахів срібним олівцем на лляному полотні": "Я дерево, я сніг, я все, що я люблю. І, може, це і є моя найвища сутність ".
У 2014 р. український співак Віталій Козловський записав пісню на вірші Ліни Костенко "Небачене побачим".


Немає коментарів:

Дописати коментар